Titanium.

Yo, fuckers!

Ahhh. Livet leker, eller hur? Visst håller ni med mig? Klart ni gör!

"Åh nej, inte ett till inlägg om någon tecknad jävla serie Samantha, då skjuter jag mig själv" - kanske ni tänker just nu? ;) Lugn, lugn.. Inte denna gång!
Ni som känner mig vet att jag älskar att visa samma gamla bilder om och om igen, så för de som inte känner mig lika bra - Njut ;) Detta händer bara en gång i veckan? Haha skojja. Eller?



Samantha 16 år med räls i hela munnen? Yes yes! Älskade att byta färg
på snoddarna varje gång, så nördig jag var! Tror jag hade blåa där?


Mia, jag & Emilia nyår 2006? Haha, så gölliga!


Jag under studenten. Über sjuk och helt borta medan jag sippar på min HB! maha


Sedan kom Emilia och gjorde mig sällskap :D haha


Jag & Marie ♥ Studentfest vid sälsten.


Studentkvällen, vi fick i uppdrag att jucka mot Marie,
hon ser rätt glad ut? ;)


Min rätta sida på fyllan? ;) (även detta under studenten, man var typ packad 24/7)


Snus-fia.


Champangefrukosten i stadsparken!


Samantha byter lite däck...


Minns denna bild riktigt bra.. Jag satt hemma i Sandra's soffa och
väntade på att hon skulle bli klar med något så vi kunder åka tillbaka
till skolan efter håltimman ;)


Pappa lagade min favoritmat
när han fortfarande bodde i Sundsvall!


Jag 2 månader innan jag flyttade till Sthlm!


Jag i Härnösand.


Jag när jag gaddade mig. 26/10-2007, kommer alltid komma ihåg den dagen
av två orsaker....


Hälsade på mormor ♥ Saknar dig!!!


Jag hälsade på mamma i Stockholm första gången :)


Min sista valborg i Härnösand, man såg hur lite möblerat de var i
bakgrunden där ;)


Balen med min underbara klass :) Miss you guys!


Balis.


Lite fezt.


Med tanke på att jag hade så smala ben och ingen mage
betyder att jag bodde i Härnösand ;)
That body is LONG gone! :'(


Nyår 2008 i Härnösand.


Pärtäj!


Jag ljushårig. 15 år kanske?


Jag & söt Åsis under stadsfesten 2008 eller?
Ja, måste ha varit sommaren 2008!


Jag i lugg och min korsett xD


Samantha 15 år!


Marie & jag under våran första gymnasiefest i 1an? :D


Pappa & lillasyster!


Saknar er :)


Jag & älskling i Santiago de Compestela.


Långt hår och inga ögonbryn? Vad tänkte jag med.....


Jag är JÄTTEBRA på att åka slalom som ni ser ;)


Den nyaste bilden av pappa & lillasyster <3 Love.


Retarded.


Lagade lite mat och var cool samtidigt.


Testade min nya wook-panna ;)


Mitt nya söta Lypsyl! Orginal men med färgen rosa :D Über cuuute!


Jag gjorde mig själv till en: Elliann!


Huuuuuuuuuuuu.
Kräks på datorn snart. Nu ska jag ta mitt glas med röd martini och sätta mig i soffan & kolla på House! ADIOS AMIGOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0