End of line.


Yo!
Hänger ni här och gamar fortfarande trots att det är 2 månader sedan jag senast uppdaterade? Nästan så jag blir rörd.

Jag har verkligen inte haft något alls att skriva om, inte nu heller.
Tänkte bara säga att jag lever.

Jag har enbart läst 3 böcker på två månader, det ekar lite i plånkan plus att jag inte orkat..

Fire by Kristin Cashore.


Uppföljaren till De utvalda (eller som den heter på engelska, Graceling)

Stolen by Kelly Armstrong.

Uppföljaren till Bitten. (Handlar om en den enda kvinnliga varulven i världen.)

Twilightsagan, den officiella illustrerade guiden by Stephanie Meyer.

Illustrerad guide av hela twilightsagan. Intressant. Lite långtråkig, men intressant. Fick läsa snuttar hon tagit bort, vilka textrader som hörde till vilka låtar ur spelistan och man fick lära känna ALLA karaktärer väldigt bra ;) Långtråkig som sagt, men väldigt bra att läsa om man själv vill skriva en bok. Man får många tips och ideér. Rekomenderas. (Endast till de som vill skriva själv.)

Japp. Var väl de.
Hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0