Message.

Hola, tre inlägg på en dag!
Kompenserat för tre månader nu :D 
 
 
HAHA, pratade med pappa på facebook nyss. Frågade om han sett den senaste bilden på mig som jag skickade till honom - eftersom mitt hår börjar bli långt igen. Haha, pappa vart inte glad då jag berätta att jag klippt av "mitt långa, svarta, tjocka spanska hår" HAH. Så han fick mig att lova att inte klippa av det igen :D 
 
Ursäkta hans svenska, men han har inte bott i Sverige på... vad blir det? 12 år? men ni förstår nog vad han skrivit ändå :D 
 
En liten Samantha & en ung pappa! 
 
Pappa & Jag träffades hos honom i Galicien 2010, då hade vi inte träffats på 4 år! 
 
Jag, pappa och lillebror på by-festen i Galicien där dom bodde då! 
 
Lillebror, jag, pappa och lillasyster säger hejdå på flygplatsen i Galicien :'(
Så jävla jobbigt varje gång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0