4 days left.



Hej.

Äntligen ser jag ljuset i tunneln, nu är nästan alla mina problem borta. Jag har bara ett problem kvar och den snubben jag försökt få tag på as länge ringde mig idag. Dessvärre jobbade jag då, men nu har han hört mig iaf :p krävdes tre miljarder samtal och 1 mejl - mejlet såg han men tydligen inte det andra. jaja, huvudsaken är att han kontaktat mig nu och jag ska ringa honom imorgon de första jag gör då han inte var anträffbar nu.

Snart är min "jag-mår-dåligt" period över och jag längtar tills jag spricker. Tycker bara det är så omoget och slöseri med tid att tjaffsa om precis allt och jävlas med en. Vuxna människor, det är tragiskt, riktigt tragiskt. Tänker inte skriva för mycket av mina privata tankar då det tydligen är HELT fel att göra (?) folk verkar ha glömt bort yttrandefrihet. Jaja, I don't give a damn fuck!

Nu tänkte jag ladda hem lite schysst musik som jag ska bränna ner på skivor. Jag och baby ska ju på roadtrip om 4 dagar till Göteborg! :) Hoppas brorsan inte bränt upp alla mina skivor bara...
Jag vill dela med mig av några minnesvärda och underbara bilder, samt text. Som betyder väldigt mycket för mig!


Här är den första bilden som någonsin togs på oss.
Min lillebror var fotografen och vi käkade på sibylla med mamma & brorsan.


Sen gosade vi lite, mitt lilla hjärta.


Vi på en filt på gräsmattan här någonstans i Jordbro.
Minns hur mina känslor sprudlade inom mig, du är vackrast på jorden.


Du kom till mig en gång under sommaren och överraskade mig.
Du hade köpt jordgubbar åt mig :> sötast!


Du är hela min värld!


En dag gick vi en promenad efter jag jobbat och vi såg ett helt gäng
med muterade sniglar - big snaJL power meet!


En dag ville du bara träffa mig trots att du hade fullt upp,
för att bjuda mig på mat, dricka redbull & kolla på regnbågen ovanför oss :)


finaste!


who could not love that face?


och alltid ska du mysa till allt, sötpuff!


Lillebrorsan, Du & jag!
här träffade du två av mina bästa vänner.


:)


Utflykt i skogen!



älskareva skutt! alltid du. ♥


oh when you're cold
i'll be there
hold you tight to me


when you're on the outside baby and you can`t get in
i will show you you're so much better than you know
when you're lost and you're alone and you cant get back again
i will find you darling and i will bring you home


and if you want to cry
i am here to dry your eyes
and in no time
you'll be fine
..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej bajs! ;P Förlåt om jag hör av mig allt för sällan. Tänkte bara meddela att jag är glad att din blogg är uppe igen så jag kan följa din vardag på avstånd. Fastnade för bilden längst upp på dig, skitfin! Fast det är du jämt.. Kram & Sköt om dig!

2009-11-17 @ 22:56:13
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Madelene Nylander

Gud vilken fin bild på dig längst upp, hur lyckas du få håter så himla fint? :)

2009-11-19 @ 07:48:05
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0