Kladdkakemuffins.



Nu håller jag på att baka kladdkakemuffins med mörk laktosfri blockchoklad :) smarrigt värre! På bilden är det kladdkakemuffins med kinapuffar i, man kan alltså peta i vad man vill i sina muffins!

undra om jag kanske skall baka något annat då jag ändå håller på? något som inte har varken kakao eller mycket vetemjöl i ;) snart slut.. :(






Jag saknar mitt långa svarta hår. som vanligt.
man blir alltid så ledsen då man klipper av sitt hår,
även om man behöver det, men man ångrar sig ändå.
Det tar ett tag att spara ut det sådär långt... jaja, peppar peppar :)
nästa höst har jag nog lika långt hår igen om jag inte klipper det en enda
gång :O

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hörru du du, ditt hår växer som ogräs så klaga inte :) Och det är fortfarande långt. Kämpar som tusan med mitt hår, har inte haft såhär långt hår på 7 år, och ändå är det inte långt?!

2009-11-19 @ 17:26:02
Postat av: mary

hello... minns inte om jag frågade hur de gick med jobbet på gt? :)

2009-11-20 @ 00:27:17
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Emma Sjödin

okeeeej! du ska dit, va kul för dig. vi ska ner dit till jul :) ska köra dit=/ =)

Med oss e det bra. iadg blir det dop för gubben:) nervös som fan pga av det kommer en hel del. men men. miss you!

2009-11-21 @ 10:43:53
URL: http://emmaantoinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0