Nu får det vara nog.



Jag blir hemskt besviken på människor i helhet, jag blir besviken på att regler bryts, jag blir besviken på att ingen vill ge en chans, jag blir besviken på att ingen lyssnar till en ungdoms röst. Jag blir besviken på er alla som tillhör denna kategori - men vet ni vad? Ni får inte längre min energi, ni är obetydliga. Smuts, finns inte.

Är det meningen att man alltid skall vara på sin vakt för fula människor? är det meningen att man alltid ska må dåligt på grund av människor som inte vill en något annat än illa? ska man få skit för att man står upp för sig själv, när ingen annan gör det? Va? Ni är YNKLIGA. Ni borde skämmas över er själva! Riktigt skämmas.

ni är så roliga så jag skrattar :) hihihi hahah hohoh hähäh heheh moahahah.


Be strong..

Du skulle inte bry dig om vad folk tänker om dig
om du visste hur sällan de gör det.


- Olin Miller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0