Another day.

Wey, här sitter jag igen.
Hänt idag? Jobbat, åkte hem, kollade på lite true blood och stekte lite majs och paprika till middag. Sedan for jag och baby till Heron city och kollade på Inception på bio! FY FAN vad den filmen var bra må ni tro..


Vet inte vad jag ska skriva riktigt..

Jag saknar mina syskon



Haha en rolig bild? Utanför där jag bor


Min fina soffa och snygga kuddar :P
Ja jag mosade ner en brun filt där för så fort man satte sig i den så fastnade det ludd från kläderna, riktigt irriterande.


Mitt snygga kök! Kärlek ♥


När man ser gamla bilder tänker man alltid "vad tänkte jag med?"
Vafaaan, kolla in ögonbrynen? VAD TÄNKTE JAG MED? hahaha ser ut som två stora
stockar som flytit i land... Huvaligen! Täcker upp hela ansiktet.



Somewhere over the rainbow..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0