Bla bla bla.

Orkar aldrig skriva, händer alltid så himla mycket runt omkring så jag har aldrig energi över för den här platta saken. Vad händer då? Jo, varit på semester, jobbar för fullt, varit i Göteborg redan på 80 års kalas. Massor. Och det kommer så himla himla mycket saker framöver, vet inte hur ska jag hinna med allt? Känner mig stressad enda fram till Jul alltså.

Nu är tv, dvd, förstärkare och feta högtalare fixat till läggan. All skit är borta, imorgon ska jag göra i ordning... Ibland hatar jag att bo på bottenvåningen, hade jag inte bott där hade jag inte behövt gardiner......... Åååhhh vilket projekt!


Hmmm. Jag har läst 3 true blood böcker och väntar på de sista 2 som kommer i september. Nu läser jag Dan Browns "den förlorade symbolen" i väntan på mina smaskiga vampyrböcker.

Kollar runt på mina gamla vänner. Fan, man känner inte igen någon längre :)
Sandra Göstasson är värsta bruden, men det har jag alltid vetat att hon skulle bli :) You go!
Marie Eklund ska plugga och har också flyttat, till Borås.
Sandra Aggeryd hör jag inte längre ifrån.
Emma Sjödin har blivit mamma till världens sötaste Hugo!
Mia Bergman har börjat dricka kaffe?! Det trodde jag ALDRIG!
Emilia ska bli journalist och lever ut sin dröm.
Malin Jonsson hör jag inte heller längre ifrån.
Sofia Hellström ska starta eget företag!

mina killkompisar hör jag inte heller längre ifrån..
Se så mycket tid kan göra.


Själv har jag hittat min utbildning som jag skall gå nu, har jag kommit fram till. Ska bara tänka lite mer på det. Sedan blir det allt med att ta lån osv. Mycket mycket. Men ett steg i taget.

Nu ska jag söka jobb, sova, sedan jobba.
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0