Don't worry, be happy.



Den här låten får mig att må så underbart, man blir så himla glad :)



Igår åkte baby till Johan i Katrineholm för att kriga med "små" vapen i skogen ;) Så jag tog mitt pick och pack och drog till min lägga. Trodde jag skulle vara ensam hela dagen eftersom alla var upptagna.. Men då ringde Cindy och ville ses :) Så jag mötte henne inne i centrumet, sen kollade vi på mamma-kläder till henne, sen så köpte vi fika och åkte hem till min lägga och käkade och fikade. Sedan åkte vi hem till henne och gjorde oss i ordning och sedan blev det cruising ;) Åkte senare på kvällen ut till Farsta, mitt ute i igenstans på någon fest... Sög häst-pung, men det är sällskapet som räknas! Sen skjutsade dom hem mig. Stod och duscha i typ 1 timma, så himla skönt.

Sen la jag mig och kollade på barnfilmer, haha. Sen såg jag att det var ljust ute, uuups. Dags att sova kanske? Fick sms av mamsen runt 11 att hon var på väg till mig, bara att kliva upp. Bakis som en kråka! Uscha. Gick inne i centrum, sen hem till Christians lägenhet, sen hem till mig. Sen när hon gick kom Elin till mig. Sen kom älsklingen till mig :) PHEW. Det var min helg!

Lite bilder kanske?


Mitt grymt snygga linne som jag köpte på XOXO i Tokyo!







En limo mitt uppe i allt? Var några säckiga dalmasar som satt i den och glassade.






Lite från igår. Hähä







Texten jag kluddar ner här kommer från röriga känslor inom mig, känslor som måste komma ut någonstans. Men det är mitt kaotiska inre då jag pausar och tänker efter. Men jag består inte bara av det, för när jag inte mår så, så skriver jag oftast inte här. Därför man inte ser så mycket av min ljusa sida. Till er som aldrig träffat mig, in real life, är jag bara en rolig och sprallig prick som pratar alldeles för mycket :) Men som alla säger, negativa känslor måste komma ut, man kan inte samla på dem. SKRIV ner dem, och glöm det sedan.

Nu ska jag umgås med min älskade ♥


xoxo / stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0