Ko-ko-ko-ko...


HAHAHAHAHAHAHA *andas*
Så jävla snygg bild på mig på jobbet.

En liten söt dag då det var så jävla mycket att göra att jag ser helt förstörd ut... Just ja, så ser VARJE DAG UT! Man ser riktigt på bilden hur grumliga mina ögon ser ut, det kallar jag total utmattning. Och för att inte tala alldeles för mycket om mitt BREDA leende?!?!?!

NUTS.
Alla satans ungdomar som gick i ide i sommras har ju kommit fram nu till hösten igen. ÅH. Jag gillar inte er! Speciellt inte dom små fjunen i Stockholm med SÅN ÄCKLIG ATTITYD. Ville bara gråta sönder på jobbet idag, otrevliga människor. Man kommer med sitt feta påklistrade leende och får en käftsmäll innan man öppnar truten.

Jag får inte ut ett skit av mitt jobb än just det, skit.
Fast sen får vi inte glömma dom söta och faktiskt rara människor som kommer. Dom som kommer med ett leende, och lämnar mig med ett leende. Hade världens hemskaste och jobbigaste dag idag, och sen kommer det tre kvinnor på raken och får mig så himla glad av deras bubblande skratt och deras smittsamma leenden. JAG ÄLSKAR ER... Men dom var inte från Sverige, of course. Snark. Finns bara snälla människor utanför stela Sverige.


Känner mig nu som en liten groda som blivit påkörd vid vägkanten ett X antal gånger av massvis med bilar, så jag är sådär jämn med marken.... Neeeeeeeee vad jag hatar gnäll, men jag måste gnälla här, för vart ska jag annars göra det? Ska göra en ny kategori - Gnäll.

Sova nu, jobb imorgon...........................................................................

Sug ur den sista livsgnista jag har, GÖR DET SAJA!

Och det är jobbigt att banta...
JAG BLIR INTE MÄTT PÅ SALLAD, man är hungrig efter 30min igen.
Nejj... Situps på detta sen sussa, hejdå äckel mage och hejdå världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0