lil sis'

mi corazón

Chaterine Sanchez Iglesias

min lilla ögonsten. Om jag ens kunde förklara med ord hur underbart det var att få träffa dig. Jag klev ur bilen och gick mot uppfarten, men jag missar dig. Pappa pekar mot dig och säger "Sammi, kolla vem som sitter där" och där satt du, med dom stora bruna ögonen helt uppspärrade. Du gick rakt in i hjärtat på mig. När pappa först berättade om att jag skulle få ett syskon till, gillade jag inte det. Men tro mig, det är fan det bästa den karln gjort i sitt liv, att skaffa dig.

 

När du låg i min famn och åt mat, så tittade du mig rakt in i ögonen. Det kändes som att du kunde se rakt igenom hela mig, som en öppen bok. Vi bara kollade på varandra och det kändes som att jag skulle kunna stanna i den stunden för all framtid. Du är så himla unik och herre vad jag saknar dig nu.

 

Världens finaste skapelse
(efter mig och bröderna då ;) hihi)

 

Jag hoppas att vi ses snart igen och jag kan knappt bärga mig för när du blir äldre. Då ska jag kidnappa dig till Sverige, sen ska vi leva sida vid sida :) Tycker det låter som en jätte bra idé. Kan du leva med mig och brorsan. Vem vet, våran storebror kanske är med oss också? Det vore i alla fall en väldigt fin dröm. Alla syskonen på en och samma plats ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0