Dansa din djävul.


Lagade god noodliieeewookiie till nattemiddag ;)
Jag är kocken!

kollar igenom lite av mina serier då de nya avsnitten släppts :P :P :P :P :P eeehhhehehe.

Idag när jag jobbade så skulle idol finalisterna komma till Nacka forum (där jag jobbar för tillfället) och uppträda. Först går Andreas som är en jurymedlem förbi mig där jag står, och sen gick alla "idolerna" i ett släptåg förbi då uppträdandet och signeringen var klar. Och där står jag, helt instängd vid min "disk" då det var folk som blockerade min "utgång" och stod överallt runtomkring mig.... Får lite panik då det är så mycket folk, usch. Det jag tänkte komma fram till var iaf, att jag hade ingen aning om vem fan som var vem av idolerna, för jag följer inte skiten. Tycker det är sååååå LAAAAMMEEEE! Gillar bara uttagningarna då folk gör bort sig men inte resten. Alla små fjortisar skrek och dog då alla var där, GAAAH! VÄX UPP, hahaha :D



Jag har en deal med djävulen

(en låt, inget allvarligt så ta upp era hakor igen)



PIIIIIIIZ
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0