Gummi bear.


Den här gick Paulina och sjöng på hela kvällen,
den sätter sig väldigt snabbt ;) Gommi gommi gommi :D

Väntade as länge på pendeln, massa inställt. Åkte till älvsjö, väntade mer på bussen. Fick stå upp hela tiden för det är så fullt med folk och människorna är som galna. Efter halva vägen så insåg jag att jag glömt mina nycklar på jobbet igår och Paulina stängde = Samantha kan inte öppna. Snark. Ringde och väckte Paou som åkte in direkt. Som tur var hann vi öppna i tid ;) Vi gjorde allt tillsammans så det gick snabbt och bra allt. Sen för att vara snäll mot henne så stannade jag och stängde med henne också, så jag jobbade från öppning till stängning. 11 timmar, snark.

Efter det kom älskling och ville kolla på bio, så vi kollade på Shutter Land. Den var riktigt bra - älsklingen tyckte det var den bästa filmen han sett på väldigt länge! Sen åkte vi hem :)

Har även fått ett meddelande om att det finns en ledig lägenhet här i Handen :D woho, ska ringa på den det första jag gör imorgon. Nu ska minsann kärringen ha en lägenhet! Jag är helt fast vid det, jag ska ska ska ska. Wish me good luck! Btw, imorgon blir det sjukhuset igen - Denna gång ska jag kolla upp min knöljävel på handleden och ryggen som är helt fucked up... Hatar att ständigt känna smärta, 24/7.

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0