Locked up.

Oh she's a diva, I feel the same and I wanna meet her!
She's nothing like the girl you ever seen before.



Hey dudes.
Provjobbade idag på Helly Hansen. Det var riktigt roligt faktiskt, lite nervöst, pirrigt, blygsamt osv osv - Då man inte vet något om varorna så tar det emot lite att gå fram till en kund och fråga om de behöver hjälp. Jag lät dom komma till mig istället, vilket väldigt många gjorde :p Så fort dom började fråga så satte jag igång och målade upp bilder för dem och förklara osv, efteråt tänkte jag "hur klarade jag det där? jag har aldrig jobbat med sånt här innan?" men många kunder vart nöjda och köpte något och gick, jag är helt enkelt en naturbegåvning :D Sen måste jag ge creds till mitt lilla "fotografiska" minne som gör det lätt för mig ;p Sen vek jag kläder, hängde upp kläder, märkte kläder och sorterade bland skorna.

Slutade vid 14.00 och gick till donken och köpte 2 cheeseburgers take away, läste boken på pendeln som vanligt, stötte på mamma på väg hem. Nu ska jag kolla igenom det sista hemma sen ska jag åka till Arlanda och invänta baby :> Sen åker vi till Sälen som sagt.

Idag får ni ingen bild då min hårddisk verkar ha dött :( R.I.P, alla mina bilder och musik och filmer... Den hackar så fort jag sätter på den, låter som höga knäppningar... Kanske inte hjälpte att jag nästan slog sönder den av ilska :( Får lämna in den... Jaja. Harné




Dagens citat:
"Den som handlar av kärlek har rätt, även om han inte får rätt."
källa: Peter Egge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0