Stupid cunt.


I brist på bilder så får ni en gammal på mig. Älsklingen tog kort innan jag begav mig mot det "nya" Subway som skulle bli så bra och jag var så glad. Om jag vetat hur det skulle bli, hade jag nog bara sagt upp mig istället. Haha. Seriöst. Blir galen. Blir en massa telefonsamtal imorgon, jag är så less nu på att ha rövhål som chefer. Sådana som älskar att lura ungdomar men inte vet att dom är jävligt smarta och redan gått igenom denna skit en gång innan. Vem tror dom att dom är? Va? Eller tror att dom kan skapa regler som dom vill bara för att dom äger stället? Det har ju fortfarande en strandard man Måste följa. Varför är det kris nu när man är i ett behov efter ett nytt jobb? Ett jobb med en bra, mogen, ansvarsfull chef. Är det så mycket begärt?

I alla fall. Igår var jag på Kent konsert på Annexet! Det var grymt :) Självklart såg jag inte ett skit då jag är världens minsta människa.... Baby lyfte upp mig ibland så jag fick se Kent lite iaf. Men resten av tiden lyssnade jag bara på musiken och stirrade in i en stor mans ryggtavla. Tur att det fanns en kille brevid honom som hade sin digitalkamera uppe hela tiden och igenom den såg man allt :D woho

Njae. Ska börja städa och tvätta lite sen dra till centrum och käka lunch med älsklingen! Min pussinussipluppigubbinubbisötnosendåååå! hahah


Söt somnade med boken i famnen :> gullhöna.


ett träd.


Bilen hade försvunnit under snön. Var ett jävla meck och få fram den!


En utomjordisk kärlekstörst ;)

6 månader med älskling på fredag :) Då ska vi gå på en as dyr resturang inne i gamla stan! Vi har försökt få bord där i 2 månader typ :p förrätten kostar typ 250kr :O kommer bli mys. Jag fick världens bästa kille, sådana som inte faller ifrån träd, den killen jag drömt om sedan jag började träffa killar.

Han var priset efter alla skithögar, du kompenserar för alla idioter jag haft :) Som sagt, man måste kyssa många äckliga, slemmiga, giftiga grodor innan man finner sin prins. Jag letade väldigt, väääldigt länge efter dig. Men när jag slutade leta, så fanns du där - rakt framför mina ögon. Kärlek vid första ögonkastet för oss båda, där i hissen på väg ner mot lagret. Jag vart helt knäsvag och konstig i hela kroppen. Jag hade glömt hur det kändes att vara kär, på riktigt :) Jag som hade byggt upp världens största mur runt hjärtat, jag var stenhård och iskall mot alla killar. Du rev den muren på en gång - jag vart livrädd, men det är de bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag tog chansen, jag fick dig, nu är vi fulländade.

Du är ljuset i mitt liv, mitt hjärta.
Kent – Utan dina andetag (klicka och lyssna)

För dig älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0