Adalgisa.

 

Jag kan inte återskapa dig i ord men
vi hörs inte lika ofta fast vi borde
samma temperament som pumpar här i blodet
därför känns det konstigt att jag inte ser min fader
lika ofta som jag en gång gjorde

Håll min hand, säg att allt blir bra
allt som du har gett mig det kommer du få tillbaks
så peka på vilken stjärna du nu vill ha
så jag kan plocka ner den och ge den till dig idag


Jag skulle kunna bära dig igenom eldhav
gå på glas, på knäna, en dag
vissa säger att dom kan offra en hand
men jag kan offra mycket mer än så och det är sant
med ett hjärta större än en kontinent
du gav mig himmelriket frågan är vad kommer sen


när du sveper in i rummet som en hägring
ett mästerverk på två ben och det är ärligt
nyp mig i armen finns du på riktigt
om inte, väck mig inte pappa det är viktigt
du hade ingenting men köpte hela världen åt mig
jag tar min hov för jag ska ut och fånga stjärnor åt dig..




I NEED YOU BADLY RIGHT NOW.



Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

Nej, har du samma? Oh, stackare!! :/ Fy va jobbigt, det är verkligen jobbigt att känna så här och ständigt bli sjuk :/



Haha jaa, vi får nog ta och börja tahand om våra små kroppar nu hörru :P Allt bra annars då? :)



2010-01-26 @ 23:11:49
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0