List.


Snodde en lista av Madelene. Har man tråkigt så har man :D

Hur svarar du i hemtelefonen?
- När jag hade en svarade jag "hallå det är Samantha"

Hur svarar du i mobiltelefonen?
- Beror på vem som ringer. Mest "aa tja" eller "hallå det är Samantha" eller "hej älskling" osv osv.

Ringer det mycket till dig?
- Ganska.

Ringer du mycket?
- Ja

Vem ringde du senast?
- Christian, utöver honom - Mia.

Hur mycket pengar har du?
- en dag innan lön = 0kr.

Senast kramat och när?
- C, nu i sängen innan vi klev upp :)

Antal timmar sömn inatt?
- oj.. vet inte, många!

Sov du ensam? 
- Nix.

Vem sov du hos senast?
- Här hos C.

Vem sov hos dig senast?
- C.

Vem vet mest om dig?
- C.

Vem vet du mest om?
- Mina vänner & C.

Vad ser du fram emot?
- Skidresan nu i Februari, Mia kommer i Februari, Tokyo resan i Mars, Spanien & eventuell Grekland resa till sommarn :)

Vad vill du ha just nu? 
- Frukost?

Vem hånar du? 
- Varför ska man håna någon? o.O

Vem längtar du mest efter?
- Pappa, lillebror och lillasyster. Alla mina vänner.

Vem vill du helst slippa?
- Ingen? vem skulle jag vilja slippa? mitt jobb, om de räknas som en person? HAHA

Vem stör du dig på?
- Kunder?

Vilken buss åker du oftast?
- Åker bara pendel och tunnelbana. Men åker jag buss är det väl 837 mot Jordbro Station eller Coop Forum.

Vilken årstid är det nu?
- Vinter :(

Är du kär nu?
- Ja :)

Är du en bra partner?
- Jag har hört att jag är världens bästa flickvän någon kan ha 0:)

Har någon varit otrogen mot dig?
- Ja...

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
- Jepp.

Har du varit otrogen?
- Ja.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Ja :)

Vad åt du senast?
- Naturgodis på bion :)

Är du polare med grannarna?
- Nej. Dom jävlarna hade sex nyss... "AH! AH! AH! AH!" överröstade deras extremt höga musik också... Jisses! Jag och älskling får kontra sen! hahahah

Har du varit utomlands?
- Dah, ja.

Var är dina syskon just nu?
- Alla är i Spanien. Vad dom gör, ingen aning.

Vilken tid gick du upp imorse?
- Någon gång efter 12.00

Vad gjorde du kl 2 inatt?
- Låg och sov :)

Vad är det första du gör på morgonen?
- Kollar på klockan.

Röker du?
- Nej, har slutat med all nikotin nu :D *happyface*

Vad ska du göra efter det här?
- PUSSA PÅ MIN SÖTNOS OCH SÄGA "maaaaaaaaaaaaat" :) :) och att jag älskar honom etc etc etc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0