New born.





Jahapp.
Hej.

 

Min drog är snart slut och jag känner redan abstinensen stiga mig åt huvudet. Nu pratar jag inte om en riktig drog, utan om Twilight böckerna. Jag har redan läst mer än hälften av fjärde boken och jag började med den för ungefär 2-3 dagar sedan.. Det är som en drog, det går inte att sluta läsa. Speciellt inte sista boken som är så olidligt spännande att man nästan tuppar av.. Tanken av att veta att de enda som får mig att glömma verkligheten för en stund, snart är över..

 

Men jag ska även köpa hennes andra bok jag sett i hyllan tillsammans med dessa underverk. Kvinnan är verkligen något extra, man känner nästan känslorna som hon beskriver i boken. Jösses, men är nästan helt omtumlad då man läst böckerna. Känslomässiga vrak. Haha.

 

Nej, nu ska jag snoka på älsklingens dator om min jävla CV ligger där någonstans. Börja kludda lite på den. Ta en dusch snart.. Dricker en bira, det är gott.. Ska väl snart bege mig mot C's jobb, afterwiiirk ya knuuw.

 

okej, Muse är också en drog... mmmmhh ryser. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Emma Sjödin

Håller med dig helt och hållet om muse och Kristen! HOT SHIT! ;) hare bra gums

2010-01-15 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0