Solution.


jag är sjukt trött på att vara less, deprimerad, inte ha någon ork, känslan av hopplöshet... Allt det negativa, kan det inte bara spolas bort? Det har verkligen naglat sig fast i min kropp. Hjälper inte vad jag än gör. Medicin, avslappning, träning, prata, etc etc... Inget.

Kan nån bara slå mig riktigt, förbannat jävla hårt i ansiktet så jag vaknar upp ur denna mardröm! UGH.

nej, nu ska jag gå och pussa på älsklingen, han gör mig glad på nolltid igen :) :) L O V E .



Dagens citat:
"Kärlek är en lyx du inte kan kosta på dig förrän alla dina fiender är förintade. Fram till dess är alla du älskar gisslan, som berövar dig ditt mod och korrumperar ditt omdöme."

Orson Scott Card
Empire

Kommentarer
Postat av: sandra

det är för att vi inte längre har varandra varje dag som förut, som du mår dåligt baby. det är säkert, jag vet det!!

2010-01-19 @ 17:36:02
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0