They will not control us.

 



 



Interchanging mind control
Come let the revolution take its toll if you could
Flick the switch and open your third eye, you’d see that
We should never be afraid to die



Helgen har varit skön. Avslappnande. Jag behövde inte rå plugga kurserna under helgen.. Skönt. I fredags sov vi jätte länge, gjorde oss i ordning och åkte in mot city. Där gick vi på NK rean och fyndade lite märkesgrejer. Efter det gick vi till ett litet café och tog en laktosfri latte :D såg goda ut, men jag föredrar mitt svarta kaffe! Mjölken i latten som som fet grädde i min mun, kan inte svälja, usch.

Efter det gick vi på bio och kollade på "Instängd 2"

en bild säger allt........
Vi var livrädda och redan efter 20 sekunder in i filmen så skrek alla i publiken och hoppade till. Bra gjort. Men nu har man sett dom och behöver aldrig göra det igen. Precis som dom där jävla "The Grudge" och "The ring" - klarar banne mig inte av dom där blå&vita kineserna/japanerna. Huva!!

Efter det åkte vi hem och snaskade på morötter, paprika och dipp :) På lördag städade vi här hemma, tvättade etc etc. Sen gick vi till gymmet och gymmade ett tag, sen gick vi till coop och handlade och sedan hem. Då lagade jag lasagne åt oss och fixade mer morötter, paprika och dipp men även fikabröd. Fredrik och Marie kom nämligen förbi på ett besök :) Mycket trevligt!

Nja, orkar inte sitta här. Ska läsa ut min bok nu! Har bara runt en 40 sidor kvar nu av min 530 långa bok. Jag säger då det, börja läsa dom här twilight böckerna - hooked. Åh, blir så deprimerad av att veta att de inte finns riktiga vampyrer och varulvar :'( vilket påminner mig om de nya bio-filmerna som har premiär snart. "Wolfman" och någon annan vampyrfilm som verkar awesome! Älskar allt med vampyrer och varulvar!!!

Övernaturligt ♥





Dagens citat:

"Ju längre tillbaka du kan se,
desto längre framåt ser du troligen.
"

- Winston Churchill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0