Undisclosed desires.




Ehm.

Jobb idag på morgonen. Lugnt som vanligt. Efter jobbet åkte jag hem till Cindy och umgicks med henne, hon är riktigt strandad nu. När som helst kommer hennes barn att ploppa ut och jag längtar :D Gwen lös upp som en liten sol när jag kom dit, världens sötaste unge!! Sen åkte jag hem. Fick mat och go kladdkaka av honey ♥ du hann sakna mig riktigt mycket på denna lilla dag va sötnos? Gull!

Har funderat fram och tillbaka hela dagen på min framtid. Vad vill jag?
Förr visste jag, inte nu. Förr ville jag flytta utomlands och jobba, bli bartender eller jobba på ett zoo i Afrika eller Australien.. Jag ville åka till Norge och jobba och resa överallt. Jag ville bli reseledare för att kunna resa mycket, oavbrutet, hela tiden.

Nu är allt blankt?
Jag vet att jag vill bort fort som fan från Subway, jag vill jobba i butik. Jag vill även plugga upp mina betyg och plugga vidare. Bli antingen psykolog (som är min stora dröm sen långt tillbaka) eller blir makeup & hårstylist. Designer.. Inredare? Starta eget? Så mycket..

Jag är inte nöjd.





Dagens citat:
"Var snäll mot människor på vägen upp
för du kommer att möta dem på vägen ner."


- Wilson Minzer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0