When love takes over.


Min arm har blivit tömd på 3 rör blod. Sadface.
Så äckligt nålrädd - tur att jag fick BEBIS-nålen, gjorde precis lika ont som alla andra feta nålar..

Läkaren pratade med mig om min bakgrund, familjerelationer, hälsa osv. Klämde hårt som fan på min mage, mina ben, kollade reflexer, lyssnade på hjärtat och min in-och-ut andning och blodtryck. Sen gick jag till labb och tömdes. Skulle kolla mina njurar, järnvärden och något annat. Ska dit på återbesök och prata mer om specifika saker och sedan kanske få prata med en kurator eller psykolog. Finally. Skulle jag ha gjort för 10 år sedan. This messed up head need some help. Även om jag inte kommer att berätta allt, men det är mitt val. Christian vet allt och det räcker för denna livstid.

Nog om detta.

Ska göra mig något att äta. Sen ska jag åka hem till Cindy och hälsa på nytillskottet :D Sen ikväll blir det middag hemma hos Marie och Fredrik :) Ha en trevlig dag mina vänner, så hörs vi imorgon igen. Kanske inte. Imorgon jobbar jag hela dagen och efteråt blir det inflyttningsfest hos en av C's jobbarkompisar. Så, hörs på söndag? Bra, ciao!



Dagens citat:

"Det finns mycket i livet som inte kan förstås, men livets huvudsakliga mål är:
att tänka rätt, handla rätt och leva rätt."
källa: Mahatma Gandhi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0