Now we are free.


Emilia vispade grädden till tårtan med en latte-visp! Haha, men det fungerade.


Japp. Fixar lite med sylten.


Våran Fifty-Fifty tårta!


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTAAAA!!!


Jag i lägenheten idag.


:D:D:D


HAHAHAHA


Idag har vi varit på ikea.
Kanske visar någon gång vad jag köpt, det kommer hem imorgon med hemleveransen. Yao. Nu ska vi väl snart käka och slöa framför tven. Imorgon börjar arbetsveckan, två dagars ledighet är för lite.... >.< Orkar bara inte med dom jag jobbar med. Hahaha, snark.

VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ LIVET!
Kan inget spännande hända snart? Jag kan vinna på lotto och bjuda med alla nära och kära på en semester långt ifrån Sverige och far far away from work. Jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden till den åldern då man bara lekte hela dagarna och att ens största problem var när brorsan avrättat ens favorit barbie docka! (Håller med dig om det Marie! tog det från henne, stämmer så bra.)

S N A R K
T R Å K
B L Ä
U S C H
H A T
H E J D Å
B I T T E R
F I T T A
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0