I'm back!




4 o’clock in the morning
Shadows dancing upon the wall
I woke up in the middle of a bad dream
I was spending my money on foreign calls

They were laughing, I was mourning
Crawling up the biggest waterfall
I got hit by the bus in the light beam
Bare knuckle, I’m a punching ball
It’s a never ending story
Raised on the river said your baby doll


The battle is on
You’re hit, you’re gone
Now count to 20 and here we go again

Ja men hallå där era jävla tattare!
Vafan står ni o glor på va? De skaru veta, de e int fint o glo!

Sååååå. Vad har hänt under mina mörka moln på sistone? Hmpf. Min kära pojkvän tröttnade på min deprimerande och argsinta tillvaro som smittas av på alla runt omkring mig (sådär som det brukar då jag fått nog inombords men låser in mig i mitt skal och inte låter någon komma in). . . Han rådde mig till att läsa mina böcker som gör mig glad (positiv psykologi etc) Vilket hjälpte enormt, några sidor och övningar i dom böckerna och jag är back on track suckers. Otroligt hur mycket en bok kan påverka ens tillvaro så markant. Men det handlar att verkligen tolka och ta in, det är knepen.
Fuck psykologer och fuck beteendevetare, dra ni åt fanders. Skickar remiss men ingen som hört av sig sen Mars? Jävla skojjare alltså. Jag tar mina äckliga, variga sår och går vidare. Jag står här stark, ensam, som alltid. Eller inte nu längre, vad säger jag, min kära pojkvän står också vid min sida. Självterapi och tränga bort det mesta så man glömmer det är de bästa.

Hahaha jag är så trött på dessa texter. Jag kan kopiera en text om och om igen för de låter ändå samma sak hela tiden "bla bla bla, jag är deppri, bla bla, hatar mitt liv, bla bla, synd om mig (not), bla bla, jag är sämst, bla bla, hatar mitt jobb" ÅH, jag är SÅÅÅ trött på DIG Samantha! Ta dig ur detta nu för fan och sluta klaaaage! Hahahaha
___

Hela förra veckan var C's syster och hennes polare här hos honom, träffade dom knappt då jag bara jobbar hela tiden. Sedan i Torsdags åkte vi till Göteborg, roadtriiiip och namnleken i 3 timmar! Stå i kö till max i 40 min medan 4 brudar stirrar sig blinda på stripsen! Dah, ta fler kunder era jävla nördar!
Var där över hela helgen. Jag älskar verkligen Göteborg och jag älskar C's familj. Jag känner mig aldrig så fridfull och hel som jag gör när jag kommer till GBG, vet inte vad det är med den staden men fan. Lost in the blost, som jag och mor brukar säga. Träffade alla gamlingarna och herr. Farfar kallade mig för Pudding :D hahah så söt! Haft en underbar helg, helt underbar! Tack alla för det ♥


Kommer tillbaka till arbetslivet. HÅ HÅ - KILLAR GNÄLLER VÄRRE ÄN KÄRRINGAR ALLTSÅ! Arbetsskygga jävla... Man får tamefan göra ALLT själv, annars blir det inte gjort! Jag blir så TRÖTT!!! Killar från åldrarna 22-30, jag är yngst och tjej, därför lyssnar dom inte på mig. Hm, tänkt på att anställa en tjej kanske?!?!?! Aldrig haft sådana problem med tjejer, jävla killar. ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååhhh... LÅT MIG VINNA PÅ LOTTO OCH ALDRIG MER BEHÖVA JOBBA. Då flyttar jag tillbaka till Spanien och lever loppan med mi familia. (och älskling, för visst följer du med då? Jag lovar att försörja dig resten av livet! Sen gifter vi oss på Spaniens finaste strand, precis som vi vill ha det ♥) - Ja, vi har planerat bröllop till barn och namn, bostadsort med mera med mera. Hahaha, så underbart att fantisera med den man älskar mest!

Sen vart det Liseberg på Söndag med Älskling, Marie och Mattis! As kul, även om jag är chicken. Fifan va jag är höjdrädd. C skrattade så mycket då vi åkte balder, jag har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv. Ville fan gråta i 70 grader vinkeln NERÅT, goddamnit. Jag DOG! Sen skjutsade vi hem dem till Borås, träffade Marie's mami, åååh så länge sedan!!! Och fick även träffa Marie och Mattis lilla yorkie, Nemo. Hahaha sötaste hunden, jag och C smälte och sa flera ggr "sådan ska vi ha!!!" hihi


Marie och Fredrik har varit här på besök ikväll och kollat på fotbollen. SPANIEN VANN MED 1-0!!! WOHOOO! Så jävla bra! Ser fram emot matchen på lördag, kom igen, ni tar dom också!!! :D Vinn VM också, de vann ju EM för två år sedan. Fan vad jag skrek då dom vann och alla ogillade att jag hejjade på dem och inte Sverige då de spelade mot varann, men vilka vann? Va? Va? JUST DET! SPANIEN!


Sen kom en liten hiphop kändis in på mitt lilla jobb idag, Sami från Medina. Jag gillar dom inte särskilt mycket, någon schysst låt har dom, men min kära vän gillar dem. Yeaaaah. Det var nog det för idag.





Sova nu, jobb 12-21.30
ZzzzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0