Sun.

Varför är det aldrig soligt när man är ledig?
Visst, det var varmt och soligt i lördags då jag var ledig... Men inte på fredagen eller söndagen. Men idag, då jag jobbar. Jag vill bara vara hemma och lapa sol på balkongen, men men... Man måste ju kunna betala räkningarna också... Så... Jag ska väl åka till jobbet nu då! :)


Igår gjorde jag i ordning allt i lägenheten... Under tidens gång dödade jag en spindel, hade en hög med döda myror vid min balkong (?) och en död, torkad skalbagge på golvet. Jag som hatar kryp........ :'( Jag gjorde korvstroganoff i min lägenhet, första måltiden. Dukade upp ett bord som bestod av en kartong, lade några dukar på den, två böcker för att glasen skulle bli stabila på dem, sen satt jag ock älsklingen på två kuddar runt kartongen och käkade :p Det var faktiskt ganska mysigt - riktig ungkvinnslya (ungkarlslya) Haha. Äh, i Juli kan jag äntligen köpa soffa och bord för deklarationen, längtar.

Nej, jobbet var det ja.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0