Uppdate.


wäääääääääääää

Orkar inte skriva här. Orrrrraaa!

Updates?
Jag jobbade min sista dag på Subway i Skärholmen, hur jävla skönt som helst! Tänker aldrig sätta min fot på det hemska stället igen! C's föräldrar är här. Imorgon ska jag antagligen träffa Sandra, Emma, Malin och Madde som är här i Sthlm. På måndag kl. 09.00 börjar jag mitt nya jobb i Kungsgatan där jag jobbar till den 12e, då hoppar jag till den nyöppnade Subway i Odenplan och jag kommer att börja gå en Skiftledarutbildning - Jag har även heltidsjobb nu, skrev på kontraktet i fredags med de nya cheferna.

På måndag får jag mina nycklar till min lägenhet och någon gång då kommer vi väl att skjutsa ut mina saker dit, då C nu kommer att lägga golvet han köpt. :) Det flyter på, går trögt, flyter. Jag har även glömt att ringa min kurator och boka en ny tid, lagomt pinsamt då vi gick förbi varann vid gallerian igår, fick en iskall hälsning..... Kanske dags att prioritera det samtalet!


Fick en massa saker av C's föräldrar till min lägenhet! TACK, supergulliga! Precis vad jag behövde, nu sparade jag in en massa slantar. Tack Tack Tack!

Vi har spelat yatzy ikväll, jag vann första omgången med 310p! DEN NI. Jag är bäst på stegarna, slår dom hela tiden! I'm a freak of natur, som C säger ;)

äääh, later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0