Bram bram bram.

Tja! (måste verkligen hitta en ny fras att hälsa alla med) wzup?

Sökte runt en 20 jobb senast jag skrev, sen kom helgen så då har jag inte sökt några, det är mina vilodagar. 2 timmar efter jag skickat in en ansökan ringde första jobbet. Tråkigt att man inte får stämpla upp för A-kassan om man jobbar för ett bemanningsföretag någon gång då och då. Så jag kunde inte ta det. Sen idag ringde nästa jobb så jag åkte in på 1 timma och gick på intervju. 2 timmar i kassan per vecka, men wtf, varför inte? Bättre än inget. Får se i veckan om han hör av sig. Gör han inte det, då ansöker jag till utbildningen jag hittat, tar ett lån och kommer ut i branschen jag vill komma in i ändå.

I Lördags kom Bang, Elvira, Rollo, Mikaela, Fredrik och Marie på försenas födelsedagsfika. Gick jätte väckra blommor av dem :D TACK!! Sen kolla vi på film. Igår kom Rollo och Mikaela förbi och kollade på mer film.

Lite update ..

Nu ska jag kolla in veckans nya avsnitt av Smallville och The vampire diaries, sen blir det matlagning och monopol med babe och lillebror som sitter och spelar tvspel nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0