Push push.

Wooop!

Var i Härnösand i helgen hos Sandra. På fredagen då jag kom dit så mös vi bara och spelade lite wii. (Glömde självklart alla mina spel där, smurto.) Lördagen åkte vi till Dollarstore i Kramfors och sedan Birsta i Sundsvall, såg jäääävligt annorlunda ut kan jag säga. Samma med stan i H-sand, tandläkaren hade dom rivit och flyttat in till vårdcentralen och vägen var helt kaos.. haha!
Sen på kvällen drog vi ut på fest & krogen. Hade riktigt roligt! Men usch vad jag saknade min kära här hemma, vi kan verkligen inte vara utan varann :(


Och vad har hänt i veckan? Vet inte, inte lagt det på minnet. Jorå.. Varit på AMS och möte med handläggaren som inte har alla hästar i hagen. Fixat lite åt min bror oså. Var ute på kinaresturang med baby och sedan gick vi på bio för att kolla på "somewhere" som han vunnit biljetter till :) Den var ganska bra faktiskt, bättre än Lost in translation i vilket fall.

Idag vaknade jag med ett hugg för jag kom på att varken min älskade eller min lillebror hade med sig matlåda till jobbet, så jag gick upp direkt och lagade två matlådor sedan sprang jag iväg till BR där dom två små trollen stod och jobbade så flitigt :) Sen käkade jag med dom och gick hem :)

Nu har jag suttit och laddat ner Microsoft word 7, awesome för jag behöver verkligen det på min dator. Så nu kan jag äntligen sitta och göra min nya CV ^^ awessssommmeeee.




Sandra, Kristoffer och jag utanför krogen i Hsand.
Vi var nog de enda som inte klädde ut sig?



På tal om isglassar så mår jag som en gudinna efter jag slutat på jobbet. Jag är inte längre yr, känner mig inte spyfärdig 24/7, jag har inte huvudvärk längre, jag darrar inte längre, jag har inte ont i magen eller ryggen och jag är så mycket piggare! Det var de bästa som någonsin hänt mig!! Alla stress & utbrändhetssymptom är helt borta, åååh. Sen är jag mycket mycket mycket gladare och min andra halva är mycket nöjd med att gamla Samantha är tillbaka och inte den sura, arga, PMS kossan ^,O

chop chop!

Kommentarer
Postat av: Andrea

ochså var du i kramfors o kom inte in å kolla på skooor, din rumpnisse ;P

2010-11-04 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0