Kevlarsjäl.

Dam dam dam drum drum brum...

Skit dålig dag idag. Jobbade ensam för att cheferna glömt att två skulle vara lediga, SOM TUR VAR, kom det nästan inget folk idag och tur var väl fan det. Annars hade jag inte skrivit idag, då hade jag legat som en ensam blöt fläck på vårat golv på jobbet.

Sitter i läggan, ska lägga mig i sängen och läsa. Älsklingen är på arlanda på toysummit, massa chefer i hela sverige som samlas där och håll på med någe trams. Men han ringer och saknar mig jätte mycket, gopruppen! Men imorgon kommer han hem igen ;D Vi kan inte vara ifrån varann.....

Såååå. Åter till mitt.
hm... bjuder på en bild och med den fina bilden som representerar min nuna, säger jag godnatt. Ska läsa min femte bok av True Blood. Jag sväljer dem med hull och hår, KAN INTE SLUTA LÄSA, AAAAHHHHH!! *sliter mig i håret*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0