Breath.

åsså va en hel arbetsvecka borta igen. Kändes som om det var igår jag hade söndagsångest och nu är det helg igen, livet går otroligt snabbt sen man fick heltidsjobb. Vet inte om jag ska gilla det eller ej? Dagarna flyger förbi.

Sprang till pendeln efter jobbet, en-timmas förseningar och jag hade turen på min sida och kom precis då ena tåget till VH kom... Phew, sprang till christians jobb, fick inhandlingslista, handlade mat och gotta, sprang tillbaka till honom, dom hade tagit någon tattare som snattat så jag skulle dra hem, fastnade dock och pratade med Kemal ett tag och sedan sprang jag hem och stressade som en idiot med städningen och förbereda maten osv tills... Johan och fluffiga Leo kom hit :D

Nu sitter vi här med drinkar och ska spela tecken 6 och blokus, stavas de så tro? ye ye...


Det märks verkligen att folk tycker så :) Så himla sorgligt. Och vi skrattar åt dom sorgliga jävlarna som kommer och handlar mackor av oss ;) moahaha!



Jag ritade en fin teckning en tråkig morgon på jobbet i ... Hm, det var igår? Haha. Ritade mig själv på jobbet :D


Var helt dött. Där står jag hela dagarna, stor space. not.


Den förbannade trappan man måste springa i 350ggr om dagen, man får så himla ont i benen. Lagomt roligt då man bär ner hela leveranser i den där smala gången... :( Mosar fingrarna, nästan ramlar, får kramp. Härligt!


Börjar verkligen bli jätte fet i ansiktet... :(


Liiite sallad (dock inte alla) ... Det går åt :P


Ja, jag hade lite att göra idag...


"OMG!!!" hahaha .. ser så jävla trött och svullen ut i ansiktet. Jag imorse...


Skönt att jobba i köket ibland, slippa alla kunder som jag flippar på snart.


tråk bilder.




Jag alldeles nyss efter vi ätit middag.
Vi satt och snackade om att man inte kan svälja en tesked med kanel, jag var ju såklart tvungen att testa det. Man kan inte egga mig sådär. Så, ja.. Beviset... Det ser ni där!

Nu blire blokus, baj baj


I   w o n ' t   s t o p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0