Best I am.

Tänkte lägga in lite gamla videos från när jag bodde i Härnösand, eller några, har tre stycken typ. Men det är roligt, jag ska lägga in en video nu på när jag var i Härnösand i höstas :D Sen kommer även lite gamla bilder, så det kommer nog bli en del inlägg idag! EHE, jag har tråkigt.....


Här var vi i Sandras/ Sandras pappas verkstad och lekte lite efter att ha
tvättat bilen hennes. Det var valborg minns jag, för vi skulle åka runt i hennes
bil hela kvällen och jag skulle dricka där :p haha. När jag spillde ner hela min
vita klänning med öl så det såg ut som att jag kissat ner mig.
Precis innan jag flyttade till Stockholm.


Här hade vi åkt från henne och på väg till skolan.
Vi åkte förbi Berkas hus och skrek "Woowowww på bynna" när vi åkte förbi.
Gula huset bakom var gymnasiet som vi gick på och skulle till
precis då :)
Jag brukade typ bo hos Berka under den tiden då mamma flyttat till
Stockholm innan jag tog studenten, ganska nära till skolan :P haha


Här var det när Sandra hade fest hemma hos sig ute i skogen :P
Sjölund var aspackad, Baggen blev skit sur och sa "svartskalle" och kasta ner
stolen från altan, Stevo5 sitter med Sandras brillor, Sandra bara skrattar och jag
fryser arslet av mig. Det var tider de :D


Här firade vi Berka när han fyllde 30 år!
Några hade ordnat med överraskningsfest åt honom och han trodde att dom
bara skulle iväg och kolla på hockey, medan de lånat lokalen uppe på
vårdkasen där det satt runt 30 pers och väntade på honom.
Dom kidnappade honom och körde honom med ögonbindel dit,
alla var knäppt tysta då han kom in i lokalen, och när dom drog av ögonbindeln
började alla sjunga "Jag må han leva" och han vart så glad så det kom några tårar!
Jag hade även lurat honom och sagt att jag redan åkt tillbaka till Stockholm
och skulle missa hans födelsedag, men han vart riktigt glad då han såg mig stå där :D
Det var roligt!

Dock ser man knappt något på videon då de var kolsvart, men jag ville filma
den roliga musiken! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0