Black.

Well, hello.

Idag har jag varit med Cindy och barnen, lika roligt varje gång :) Sen har jag druckit påskmust :> hihihi. Ajjabajja! Äh, orkar inte skriva om min dag, det är så jävla laaaaaaaaame.

Jag satt och kollade runt på tatueringar då jag vill införskaffa en på kroppen som står för mormor! Har inte kommit på något bra ännu, men kanske lite... Jag har sen länge velat skaffa en ryggtavla, på vad tänker jag inte dela med mig av men.. Känns som att alla motiv redan är tagna, vilket dom är.. Jag vill aldrig ha samma som andra, men när det kommer till tatueringar så spelar det ingen roll hur man än vrider och vänder på allt - någon där ute har ett exakt likadant motiv. Men känslan då nålen tränger in i huden är oslagbar, trots att man är nålrädd :P Men man vill bara ha fleeeeer och jag har aldrig haft råd sen min senaste men jag ska fan göra en till hösten då sommaren är över.


Den här bilden hittade jag för flera år sedan och har alltid varit en favorit.
Jag tror detta är Pink om jag inte minns helt fel.

whatever..
sussa nu, imorgon åker jag tidigt till Tyresö för att vara med Madelene, sen efter de blir det brorsan och film :) ihi!

GOD-FUCKING-NATT

(jag drömde att jag hade hål i hela munnen inatt. vafan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0