Bliss.

HEJ.


Såg Sammys Äventyr idag, den var asbra!
Jag älskar verkligen animerade filmer och den här var så fin gjord och berättelsen gillade jag! Definitivt värd att se!


Sen såg jag Legend of the guardians - The owls of Ga'hoole.
Den var riktigt bra gjord och även denna helt klart värd att se!


Alla säger att Tangled ska vara bra, så det blir upp till bevis efter middagen!


Alla har väl sett Shrek? Yes, har man sett dom andra 2 måste man se den sista.  (Shrek forever after) Dock inte i något jävla 3D!


ANIMERAD MARATON idag! awesome

Sitter hemma hos morsan nu, fast hon är inte här och inte brorsan heller för den delen. Han drog nyss till affären för att inhandla lite saker inför middagen och något till honom själv. Jag orkade fan inte följa med, haha! Jag är så lat idag, men jag har ändå städat lägenheten IGEN... Fattar inte hur det kan bli skitigt så snabbt? Ett under.

Imorgon ska jag hem till världens bästa också, woop woop!
Äh orkar inte skriva. haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0