Hello.

Tjabba.

Var som sagt ute med Milliz i lördags, allt jag kommer ihåg var roligt... Det som är mindre bra är att jag vart så satans jääävla packed. Man känner inte av något till en början, sen PANG så är det roliga över. haha! Illa. Vi var först hos mig, jag och Milliz, sen åkte vi till Tullinge till några gamla klasskamrater. Sen drog vi till Lobbyn.
Tappade bort min telefon i taxin - jag har ringt den och de går fram signaler men ingen svarar, så ingen har ju tagit ut mitt kort och brytit sönder det eller liknande, ett bra tecken iaf. Så fort den dör så kommer ändå ingen in på min telefon, underbart med koder. Saknar den!! Känner mig inte riktigt hel utan den..

Låg i sängen till klockan 22.00 igår, mådde så jäkla dåligt, hahaha och jag är alltid bakis en hel dag.. Pallrade mig till duschen och tvättade av mig alkis-lukten och åt en morot till Dexter sen la vi oss och sov igen, hahah. Det enda positiva med att vara bakis är att man inte äter något och man har absolut inget kvar i magen = DEN BLIR JÄTTE PLATT! Men nu ska jag förstöra min platta mage med makaroner..

Min bror är på väg hit, så vi ska göra Haninge Centrum lite osäkert, haha. Sen måste jag pallra mig till Arbetsförmedlings-otto! Blee

Har inga bilder åt er heller för jag glömde kameran hemma!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0