Workout.


Körde 45minuter förbränning idag. Yey.




Där är mitt lilla utrymme jag tränar på.. Borde egentligen flytta bak soffan mer så man kan hoppa och skutta utan att sparka i soffan.... Vore något!

Mina träningskläder, ehe.


Nu i slutet av månaden ska jag köpa Zumba till wii och små hantlar för det gör så mycket mer. Funderar även på att köpa hem ett löpband...

Yeye. Nu ska jag göra några situps och abslides sen blire duschen!
PEPPAR PEPPAR, jag ska ha min beachbody 2011 även om jag började sent.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, såg också att zumba kommit till wii, även jag vill införskaffa det!!

Vad är det för spel du kört där, bara jogging eller?

Men sami, du har ju redan en beachredo kropp :) så du behöver inte oroa dig!

Föresten, hur ser det ut för dig i sommar..tänkte dra ihop ett sexparty/grillparty den 4:e juni, har du möjlighet att komma upp då kanske?

2011-04-20 @ 08:12:51
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0