Caribbean blue.

Dagens snackis är hur jag irriterar mig på människor som "lyckas" eller blir "framgångsrika" av helt meningslösa saker. Det finns inget som irriterar mig mer, kanske djurplågare.



Att bli berömd genom en skämtblogg där man talar illa om människor och plastikopererar sig så man ser värre ut än en barbiedocka. När man går in i ett hus och har sex framför hela svenska folket och vinner tävlingen för att man är slampig och helt IQ befriad förstår jag mig inte på. Sen ser man dessa människor i halvtaskiga program och tidningar efteråt och ändå tjänar de hur mycket som helst?

Jag vill skänka en tanke idag åt de som faktiskt sliter hårt för att bli berömd eller ta sig någonstans. Jag är så trött på att läsa i tidningar om dessa skojjare. Alla artiklar om att sveriges största bloggare fick ägg kastade emot sig från folk i den staden hon besökte - BRA, mer ägg! - Det är INGEN som bryr sig om det?
Fyll ut spalterna i tidningen med skräp som människor faktiskt ids att läsa eller faktiskt bryr sig om att läsa?


Däremot gillar jag bloggar med kreativa människor. Ärliga människor. Intressanta människor. Go Go! Mer sådana bloggar åt svenska folket - eller hela VÄRLDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0