Never find.



Idag har det varit en enastående dag. Snön har fallit, det har varit minus tjugo grader, det har varit helt dött på jobbet och jag vaknade upp på fel sida. Under hela dagen har jag känt mig helt jävla lost! Jag tänker för mycket på framtiden och blir så himla pressad och får panik. Förr tänkte jag jämt på det förgågna och blev dunder deprimerad då jag fastnade där, nu håller jag på att göra samma misstag fast med framtiden. Urk.

Men jag tillhör ju den nihilistiska grundtypen, jag måste ta mig ifrån det. Jag måste sluta oroa mig för allt hela tiden och börja leva - Men det är så svårt att leva!!! Det är svårt när jag inte kan stänga in mig, när jag inte kan dölja, när jag inte får. Det är svårt med förändring, det är svårt när ens liv inte är säkert, när inget är säkert.

Haha snacka om pessimist, jag har alltid varit det och försöker så att sluta vara det men de går verkligen inte. Jag avundas andra för mycket för att kunna nöja mig med det jag faktiskt har. Det är inte tillräckligt, så hur ska jag kunna mätta den känslan? En date med brödrosten i badkaret kanske? HE HE skojja.
__

Jag diskade och tvättade idag, yey good for me. Men allt är bara kaos idag. Finns inget bra på tv, ingen bra film. Jag ska ladda ner musik, går jätte trögt, ska lägga in musiken och ladda över bilder på datorn MEN DÅ FUNKAR INTE TELEFONEN! GAH! Jag räknar hur mycket jag ska ha kvar av min lön då räkningar, lån, mat och resor är avdragna. GOSH, no money left. Orkar inte leva en fattig månad igen.... Tänkte ta en tripp till badkaret för att lugna nerverna med ett skönt varmt bad. Men när jag klev in i badrummet så stirrar tvätten på mig från tvättmaskinen med ett hånleende. ÅÅÅHHH!!!!!!!!

-.-
negativa Samantha.
Dags att träffa John Blund, det blir en bättre dag imorgon.
Annars lovar jag att bada med brödrosten!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0