She's the shit.



Jag längtar tills sommaren.

PORTUGAL.
Hotell och resa bokat och betartt!

Har snokat på en massa heta bikinis, men då måste jag fan börja träna. Min kroppsform börja likna ett päron.... Ser ut som att jag är gravid i fjärde månaden (vilket jag inte är, jag garanterar er...) Men jag ska snart börja med den nya dieten som Irena gav mig. Man går ner mellan 7-20 kilo på 13 dagar och det verkar fungera för henne. Jisses, leva på spenat och sallad.... :( Totally worth it?
Jag har gjort det första steget, köpt träningskläder idag!! WOH



Michael C. Hall aka. Dexter.
Han är grymt het när han ser sådär badass ut ;)
GRAOW!
Kolla in dom onda ögonen, hoho...


hihihihihihhi


(furlut älskling, men man får faktiskt kolla på kändisar... host... Izabella Scorupco... host... Jessica Alba..... med fler med fler...) :D:D:D


MER DEXTER NU
baj baj

Kommentarer
Postat av: Sandra

Psst! Har lite svårt att tro att lilla söta samantha skulle kunna lägga på sig några för många kilon! Och någon extrem bantning lär du väl knappast vara i behov av!

Du måste snarare mena 13 veckor va, och inte 13 dagar?



KRAMAR bajsis! ♥

2011-02-06 @ 21:37:25
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0