kärleksmuffins.

Mina värsta sår har aldrig visat blod
det är mina värsta år som har satt sin ton
på mitt liv och mitt sätt att bemöta problem
det är inte tyngden när du bär den
det är alla avundsjuka själar som du handskas med på färden
girighet är något som växer med pengar
för mycket vill ha mer och vill gärna ta ut sina svängar
kan aldrig glömma bort hur jag byggt mitt fort
tar min snällhet, min dumhet jag ser genom mönster
socialkemelont jag vet precis vad som finns där
jag kör på diplomati för att ta mig förbi
ligga lågt, aldrig blanda mig i
vill inte säga vad jag vet, utan veta vad jag säger
göra bilden konkret om hur jag hanterar mina grejer
jag tar en dag i sänder, kan inte offra några bönder
för de schack som jag spelar.

- petter, livet e en bitch



orkar inte skriva.
baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0