Paintings.

Har målat lite nu på kvällskvisten, var riktigt länge sedan jag kände suget för att ta upp mitt block och färgerna. Det är verkligen hur roligt som helst, tänkte dela med mig lite av det.




Lite akvarellfärger.


Började skissa lite lätt. Blev väldigt inspirerad av bilden i inlägget nedanför och bestämde mig för att försöka göra något liknande.


Så blev den klar. Vart väldigt nöjd. Förutom att jag måste införskaffa mycket smalare penslar än den jag har. Armen ser ut som att den har bölder, haha.


Som ni ser så gillar jag att rita pop-konst eller natur eller ... Vad man nu kallar det till höger.... Jag testade penseln innan jag började på min emo-tjej. Mer emo blir det framöver, tänkte testa olika tekniker!

Ja ja, nu fick ni se lite av min hobby.
Som ni ser så tappade jag gnistan väldigt länge med tanke på att jag bara har gjort 4 målningar på 1 år. Man blir som sagt mycket bättre ju oftare man målar. Ni får hålla utkik.

Sängen kallar nu!


Sweet dreams people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0