Lilla lady.

Wow, jag blir lika irriterad varje gång jag går in på youtube och letar filmsnuttar som jag vill visa upp. Varför? För det är några amatörer som ska lägga in musik när dom knäcker en nacke, eller musik under hela filmklippet, eller klipper ihop massa olika saker istället för att ha själva filmsnutten. Allting för att förstöra mina underbara stunder? Och nu har bloggen tydligen slutat med att kunna lägga in youtube-klipp?

BIG W T F ?!





GE OSS LITE OCENSURERAT, GE OSS LITE BLOD
lite brutna nackar som vrids åt höger och vänster.. vafan


hahaha nej jag är inte psyk
jag gillar bara sci-fi & fantasy lite för mycket.
Ni vet väl att vampyrer och varulvar inte existerar egentligen? ;) MEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0