My immortal.

Hej och sorry för jävligt dålig update, jag har liksom inte haft tid eller ork för denna sida. Mehe

Vad har hänt på sistone? Jag har jobbat, jobbat, jobbat...... Sen har jag varit med Madelene Carlsson i 3 dagar i streck nu, hur roligt som helst. Skönt att kunna umgås med någon man känt så länge och sen är hon ju en go jävla norrlänning också. :D :D Skönt att hon bor där jag jobbar så det är så enkelt att ta sig dit och hem! Gillas. Jag har massa bilder och videos men min dator och mobil har blivit ovänner så dom vill inte pippa och ge mig det....... :(


Men jag lever iallafall, en färsk bild på mig i morse.
Min överkropp ser jävligt konstig ut då jag lutar mig över sängkanten
för att fånga det bättre ljuset från fönstret ;) MEHE

Jag sitter och pumpar party musik och blir alltid så jävla taggad. Jag måste gå ut snart efter jag kommer hem från Paris... Jag åker ju till Paris på fredag och är borta tills tisdag kväll. Awesome jomenvisstvettu!
Tvätta litt gör jag ju ååå....

NI SER JU!
skrivjävlatorka maaaaaaaaaaah



Jag och Madde satt och sökte på gamla klasskamrater på facebook. Snacka om annorlunda liv alla har och hur annorlunda alla blivit. Måste ju ha reunion snart!!! Men vad är det, efter 10 år man har det? TRÅK!

Jag saknar Norrland lite, Stockholm börjar gå mig riktigt jäääääävla på nerverna. Man tycks aldrig vänja sig? Skönt att bo i Handen, det är en bit utanför och man ser verkligen skillnaden på innerstaden och utanför. Vet inte hur många gånger jag dragit upp detta - men man vänjer sig inte. Man blir chockad över något nytt varje dag, men det kanske är skönheten med det hela också?

Vilket crap det här blev. Aja
Har gett er lite kött på benen iaf
adjöööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0