Stay and bleed.

Känns som att hela världen rasar samman för mig just nu. Bricka för bricka faller och ingen kan lyfta upp dem igen, waaa. Vill bara skrika. Har migrän och ont i magen för allt.. Jag som sa senast igår "Det kan fan inte bli värre nu alltså!"

Först får jag sparken från jobbet pga arbetsbrist, i torsdags
Sen dog mormor i fredags då vi var i Paris
Mormor skulle ha fyllt år på lördagen
Sen ringer pappa idag och berättar att han ligger inne på sjukhuset för yttligare en kraftig hjärtinfarkt. Han har opererats igen och skall nog göra det på måndag igen. och kanske få en pacemaker då bara 30% av hans hjärta fungerar....

Känner mig så jävla hjälplös när jag inte kan hjälpa någon. Vill bara agera struts och köra ner mitt jävla huvud i sanden och bara försvinna!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!

Begravning i april också... mitt huvud kommer explodera.
EXPLODERA




jävla liv alltså
NU KAN DET INTE BLI VÄRRE?!
snälla låt de inte bli värre för jag klarar de inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0