Did that.

The anger is changing me.


Lite reklam -  Köp Guldfynds trendiga plastklocka i olika färger för nu amazing 98.50 kronor. Bra Ärbjudande kompiz, dom går som smör i solsken. Jag har den frässsscha vita klockan för en kommande brun arm till sommaren ;) Finns i: Vit, Svart, Grå, Ljus rosa, Mörk rosa, Turkos, Orange, Lime grön och Röd. Finns även alla dessa med glitter runt själva uret och de kostar amazing 198.50 kronor.

Ehe.
Jag håller på att dö då jag är riktigt sjuk. Jag visste att C skulle smitta mig!!! Har så ont i halsen och har sån feber att jag vill lägga mig ner och ja, dö. Nej, men de har jag inte tid med. Måste hem och fira mamma på morsdag idag (jag vet att de var igår, men mor min var inte hemma då) sen kommer Millz och sover över ikväll, hoppas inte jag smittar henne!

Snart ska jag även på en till utbildning inom Guldfynd. Jag älskar verkligen det jobbet, finns alltid något att göra och det är nästan aldrig några sura kunder där. Alla är så snälla! Bästa jobb jag haft utan tvekan!

Såg även på Smallville Finale idag, grät som ett barn, Nu är det över. 10 säsonger av Smallville och nu är allt slut.... Känner mig lite tom även fast den sista säsongen var kass. Ble.
Men har börjat kolla på den nya serien Game of Thrones som Fredrik rekomenderade till oss och fifan vad bra den är!! Se den se den kompiz.


hadjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0