Flush.


Denna skönhet är nu min!!!!
Western Digital Elements Desktop 2.0. 2 TB lagringsutrymme, yeeeeebooi!

Min gamla externa hårddisk dog ju för ungefär 2 år sedan, men efter så lång tid gick jag in på deras hemsida och då stod det om typ hur hårddisken klickar då man startar den och inte kommer igång, typ 100.000 andra människor hade samma problem xD Värdelösa skit. Ska köpa en ny adapter till den och se om det fungerar, och om det gör de, föra över allt till den nya och kasta skiten! Håll tummarna att det fungerar, hela mitt norrlands-liv ligger där!!!


Och nu är även denna min!

KLICK KLICK KLICK och jag har gjort av med närmare 2000kr inom loppet av ett dygn :O FARLIGT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0