perfect love.

Vilken dag alltså!!
Skulle ha möte på jobbet kl. 08.00, tror ni inte jag vaknar 07.30?!!?! ÅÅH. Jag såg scenariot framför mig hur jag skulle komma en timma sent, få sparken, börja om från ruta ett. Allt det såg min sambo direkt så han offrade sig och skjutsade mig till jobbet efter att jag nästan bröt ihop :P Så jag hade ett jätteroligt möte och jobbade lite..

Sen på väg hem inser jag att: just ja, jag tog fel jacka imorse, mina hemnycklar ligger i min jacka hemma. Så jag fick åka till Farsta Centrum och hämta Christians jävla nycklar..... Men som sagt, då fick jag med mig färgpennor hem. HI HI HI HI.

Sen har jag syndat. Jag har ätit hamburgare så jag nästan såg gravid ut. Möter brorsan på väg hem och de första han gör är att trycka ett finger rakt i min mage.... :( ble.

yeeeeeeeeeeye. Mina blommor gror fort som faen också! Jisses. Och jag jobbar hela tiden också, gött. Och på lördag går världen under, vi ses!

Om detta skulle vara mitt sista inlägg, om världen går under på lördag, SÅ ÄLSKAR JAG ER *blöt puss* hehehehehe.


MINA SÖTÄRTORRRRR. Fort går de.

Mina rädisor!

Mina prästkragar med röda ringar i mitten :D Det är så roligt hur dom sträcker sig efter solen varje dag så jag måste vrida på dom hela tiden.

Dill.

Min lilla morot :D

Paprika finns också, men dom skotten har precis kommit så den är jätteliten. Spenaten har kommit många också men blev inga bra bilder med min sug andriod.


Jag ser så skön ut när jag är packad har jag märkt? Ehmmm. (2008)

Hahaha eller? ;P

Sommaren 2009.

Hösten 2008.

Midsommar 2009.


2010

2010


GE MIG MER SOL TACK.



pepp pepp pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0