time passing by.

Wzup!

Tänkte fördriva tiden tills min pendel går genom ett meningslöst inlägg här. Igår firade vi mami på morsdag eftersom hon inte var hemma på söndagen och jag jobbade nästan hela dagen då. Sen åkte vi hem och jag mötte Emilia och sen hängde vi här hemma.
Kunde knappt sova inatt då jag inte kunde andas, jävla förkylning. Man känner sig verkligen döende då man blir såhär sjuk, men jag har inte råd att vara hemma heller. Så det är bara att släpa lill gutten till jobbet! Hatar då man har as ont i halsen, när man har sådan feber att man svettas som en gris, och sen fryser som en idiot... Och hostan, snoret.. ÅH HATAR DET! Och man orkar inte göra något heller och man har ont överallt :((((((

Det är roligt att se skillnaden mellan en kille och en tjej när dom är sjuka.
När C var sjuk så tog jag hand om honom och gjorde te eftersom han var så sjuk.. Nu när jag är sjuk får jag stå och göra mat, diska och ta hand om mig själv :s Någon annan som vill ta hand om mig om jag lovar att inte smittas?

njaaaawe vad tråkigt det blev. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0