Dagger.

Alltså. Grejen är ju den. Att. Jag fick mig en defekt Iphone 4s och jag är inte glad. Jag kan inte skicka sms, inte ringa och batteriet drar ur direkt. När jag smsar så går det iväg efter typ 5-6 gången jag försöker skicka det... Trots, att jag har full mottagning. Ringa kan jag inte ens göra, det går bara inte, hur många gånger jag än försöker. Har lyckats 2 gånger sen jag fick den.. Och batteriet. När jag tar ut laddaren minskas det 2% direkt, trots att jag inte rört den förutom dragit ur sladden... JÄVLIGT tråkigt. Så imorgon måste jag ringa dom jag beställde telefon av och kollade vad som händer. För jag trodde att det skulle vara så från början men det blir ju inte bättre utan sämre. Dom får skicka mig en ny telefon helt enkelt. Vet inte vad som hänt med blogg.se heller men det går ju för fan inte att hoppa ner ett steg. Så det blir en klump med text. JAG ÄR ARG. LA LAL A LAL ALAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0