Did I tell you.


Jag & Tina kollade på lite bilder!

En jeffla närbild på mitt irriterade öga som ni ser på dom äckliga röda spräckliga linjerna i ögat. Mina linser irriterar mina ögon en aning, vilket man även kan se där - min lins ;) Och färgen och alla linjer i mitt öga är coooolt. Och linsen är smutsig :(


Och en bild på min nya ring :Z


Har inte så mycket att berätta. Var på julmiddag med Guldfynd igår, vi var på Grand Hôtel och kollade på Jerry Williams julshow. Sen kom min kära och hämtade mig.

Ehm. Jag har läst ut alla 4 böcker jag fick i födelsedagspresent. Tänkte inte köpa någon ny bok denna månad med tanke på min pengarbrist nu inför julen. Men två dagar efter att ha läst denna deprimerande jävla tidning som kallas Metro så blev jag så less att jag gick till akademibokhandeln direkt, spenderade en 30 minuter av min lunch på att scanna igenom hela Fantasy/sci-fi hyllan och hittade faktiskt en bok som jag inte har :P Haha. Även om den ser lite B ut och storyn låter nästan snarlik till en annan bok jag har. Men det var bättre än inget :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det hoppas jag också på! :)

2011-12-09 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0