Fly.












Yo!

Idag har jag spenderat dagen med kära Madelene. Hon flyttar nämligen ifrån Stockholm och lämnar mig ensam kvar ;( Haha, vad har Norge som inte vi har här? VA? Närå, jag hoppas ni får det jättebra i Norge och jag hoppas vi ses igen innan du åker iväg. Om inte, så måste jag hälsa på er i Norge någon gång :D Coolt.

Vi lekte lite med min nya kamera idag, bilderna ovan är mitt resultat :) Sen köpte jag lite nya kläder idag inför julmiddagen med jobbet nästa vecka, men det visade sig att jag inte hade något att ha till den fina kjolen jag köpte så jag får ta en gammal klänning hemma iaf :s Pitt! Aja. Sen har jag färga huvve ljusare. Det fortsätter i den orangea? orange? Oranga? (jävla ord att stava till, helvete! NI förstår vad jag menar...) nyansen. Men det blir mer och mer ljust, men de kommer inte bli så ljust som jag vill om jag inte får till frissan. Vet inte om jag ska satsa på att för första gången bli ljus, eller fortsätta med det jag egentligen tänkte på då jag startade mitt lilla projekt på huvudet - att bli lite ljus och sedan färga chokladbrunt? Hmpf.

YEY.
Ichigo, Ishida, Orihime, Rukia och Sado väntar på
att jag ska kolla på deras fight nu i Bleach. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0